10-07-11

Ihelgen har Erik varit hemma och jag har varit överlycklig. Precis som att vara nykär! Underbart

Vi har även varit på pajalamarknad i lördags det här är mina fynd:


En super snygg enkel klänning, fler av mina favorit sockar, det bästa linementet och ett fiske drag!

Fick även en överraskning idag på jobbet, stod och blåste såpbubblor ute på gatan( pratade med syrran och sa att det var hel dött och inga kunder för att det var så fint väder, hon sa "du får hitta på något att roa dig med" så det blev såpbubblor) och plötsligt så hörde jag, "Ursäkta, jag undrar om du hade velat gå ut och äta med mig" Då stod Erik med blommor i handen. Så gulligt! så vi hämtade Sushi och satt på altanen och åt. Super mysigt.

Imorgon drar kanot sm i gång och jag ska sitta på läktaren och hejja på mina gammla tränings vänner! Håller tummarna för alla er, lycka till!!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0