TIPS

Jag älskar att skämma bort mig med både kläder och bra produkter. Jag brukar ha spa kväller då jag bara ägnar mig åt att skämma bort mig från topp till tå. Ett super tips ifall man känner sig deppig.  Här får ni några produkter som jag använder på mina spa kvällar.
Bra produkter för mig är produkter som är "vettiga" och fungerar för mig. Det är en anledning till att jag älskar mitt jobb, inte bara underbara kolleger, utan även bra produkter med en bra bakgrund.

Mina favorit produkter, alla från Lush förvånande? Ne.


Här har vi hela min familj, (även Erik sitter med i bakgrunden)

Jag börjar med hårinpackning, jag använder Marilyn då den innehåller citron och kamomill mjukgör och håller färgen fräch.




Sen hoppar jag in i duschen, glorious mud då blir man super mjuk, stepping stone så får man frächa fötter, pila ansiktet med oceansalt.

Efter duschen smörjer jag mig med charitypot och fötterna med svalkande Fair trade foot lotion. Sen ansiktsvatten(Tee tree water), ögonkräm(Enchanted eye cream) och ansiktskräm(natt: imperalis dag: paradise regained).

Avslutar med att smörja mina naglar och nagelband med lemony flutter som innehåller linfrö olja som är full med Omega3 och gör mina naglar gott.


Min favorit av alla är nog Charitypot, den luktar underbart och alla pengar den kostar, förutom momsen, går till välgörenhet. De pengarna används för att rädda orangutanger.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0