10-06-03

Utmaningen antagen!

Mamma utmanade mig med att räkna alla mina par skor. Så här kommer de:


8st i min garderob


14st i hallen


6st i förrådet

Varför mamma tyckte att jag hade så mycket skor:

Jag hatar när min kamera gör så där.. men ni förstår

8+14+6=28st par skor.

Nu utmanar jag dig att räkna dina skor så jag sedan kan visa mamma att jag inte alls har så många. ;)


Idag har vi varit med skolan på studiebesök på ett pappers bruk. Sedan har vi gått runt i skogen i 3 timmar.. Vi klarade i alla fall regnet. Men fuktigheten? Ja titta bara på vad den har gjort..




// Frida

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu finns mitt skoresultat på facebook ;)

2010-06-12 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0