10-06-06

I helgen har det hänt en massa. Igår hade vi uppvisning med gymnastiken och idag har jag jobbat.

Uppvisningen igår gick jätte bra, tjejerna var super duktiga och allt gick jätte bra.

Idag har jag då jobbat, eller jag har suttit i en solstol i bikini på storgatan och badat och smetat in mig med våran nya kropps mask. Super roligt var det. Men gissa om folk skrattade åt mig? =) Det är typ bara 10grader varm men jag hade jätte varmt vatten som jag satt med benen i. Jag hade då skit roligt. hihi jag fick till och med en blomma från interflora, dem är så söta. Sen är jag med på säkert 20 olika kameror, men jag har tyvär ingen bild själv.

Från uppvisningen igår:







Idag:





Nu sitter jag och försöker få upp värmen genom att dricka the.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0