10-06-13

Nu ska ni få det senaste nytt!
Erik har nu flyttat upp till stugan hans. Så nu är jag ensam.. men som tur var bara på veckorna!
Därför har jag lagt bloggen lite åt sidan för att få så mycket tid som möjligt med Erik.

Jag har fått ett jätte fint halsband utav Erik nu innan han åkte. Det är en sån som man kan öppna och ha bilder i. Så där kommer det snart att sitta bilder på oss. Jätte sött.

Just nu sitter jag och kollar på Hairspray, den är så bra!

När jag blir stor vill jag :

Vara med i en musikal

Se de stora städerna

Få jobba med något jag brinner för

Gifta mig ( Helst innan jag blir gammal el fått barn, då allt bara hänger, vill ju se snygg ut på den stora dagen )

Få barn

Leva

Ni vet de vanliga..


Det finns verkligen inget som ger mer hjärt pumpande än musikaler, rytmen och glädjen. Jag älskar det!!

Mina favoriter:

Greace
Hairspray
Molin Rouge
Sweeny Todd
Mamma Mia
Och en massa mer..

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0