10-06-15

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet. Innan så gick jag på stan och kikade lite, och självklart köpte en och en annan sak. När jag kom hem har jag suttit och planerat hur jag ska göra om mitt rum, och det jag har beslutat är att jag ska köpa en platt TV. Det ska fixas innan fredag, och sen utgår vi därifrån, jag vill slänga soffan åt fanders men mamma är inte förtjust i idén om en kläställning, så hon erbjuder mig en till garderob istället så vi får se hur jag löser det =)




Så här har jag suttit och mublerat om och tittat, ritningen är skalenlig även möblerna så det är bara att flytta runt som man vill. Denna super idé fick jag från, svärmor eller svärmor så säger man kanske inte än, utan blivande svärmor? ne, men "min pojkväns morsa"? aa, men ni vet vem. Hon är verkligen super!


Negellack som jag köpte igår, HM 29.50 =)
Idag hade jag det oranga nagelacket men ikväll tänkte jag testa en ny färg =) Kanske lila?



BH: After Eden, Elinora laura 329kr ( TIPS! )
Klänningen, cardigan och sockarna från Gina Tricot

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0