10-06-15

Hm, mitt rum är kaos just nu. Mina kläder eller skor ryms inte i min garderob längre och jag måste komma på någon lösning. Sen är jag less på ljuset i mitt rum, så det lutar till att övertala mamma att göra om i mitt rum.. =)

Jag vet precis hur jag vill ha det, eller på ett ungefär. Ida, Eriks lilla syster, har haft samma problem som mig med att kläderna inte ryms och har en kläställning som hon har kläder på. Jag funderar på en sådan lösning jag med. Eller så här tänker jag, få en platt TV så jag får mer plats i rummet. Fixa en slags klä förvaring i hörnet var jag har byrån flytta byrån fär jag har nu klump TV, och skaffa bättre belysning till spegeln. Och sen flytta hemofrån och göra om allt. Men, om jag bor hemma ett tag och jobbar och sliter för att få pengar. Så måste jag kunna ha ett fungerbart rum. Vilket I lands problem. Jag hade även gärna tapetsera om till ljusare tapeter, men det känns överdrivet..


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0