10-06-17

Sitter och kollar på "på smällen" och för någon dag sen så tittade jag när jag gick på stan hur otroligt många som går med magen i vädret. Det verkar som om folk har mer sex under hösten, för alla går med 7-8 månaders magen i vädret. Det är så vackert. Det var som när jag pratade med min pappa och berättade om en som var med barn och kännde sig som en valross. Han svarade "Jag tycker att det är så synd att gravida kvinnor inte inser hur vackra de är, dem kan inte bli så mycket kvinnligare än så."

Så när jag blir med barn (om en massa år! Jag vill inte vara för gammal men jag vill ha utbildning och fast jobb) så ska jag ta sånna där Mamma bilder ni vet? Jag ska även ha ett Mamma kitt! Men en av Lush massage olijer med neroli olja som hjälper hudens elastisitet och minskar bristningarna på magen. Även badbomber som är lugnande och med mycket återfuktning. Jag ska försöka göra skriva en gravid bok. För även om jag kanske inte känner mig vacker eller har lust med något så vill jag ändå ha kvar det som minne, även om jag skriver v 35+3 Jag vill dö, få ut den här ur mig.  Så är det fortfarande ett minne. =)

Jag har många planer om min framtid, och jag vet att det aldrig kommer att bli så för det blir aldrig som man planerat.

Jag vill även ha ett 4dagars bröllop. Dag 1 möhippa och svensexa, dag 2 middag med närmaste, dag 3 bröllop med efterfest, dag 4 iväg på 1månaders bröllopsresa!


Bridezilla!

Och sen vill jag leva lyckligt i alla mina dagar, med en super hög pension! ;D

Hihi, vilka krav jag har =)


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0