10-06-20

Folk som känner mig vet att jag har väldigt mycket energi. De som bor med mig vet att energin måste komma ut på något sätt. Och de som lämnat mig ensam när jag varit sjuk, vet att det är ett misstag.

Så fort jag har suttit still i ett längre tag så spritter det i benen och jag blir hel koko, jag vill bara träna och röra på mig. Och om jag då är sjuk coh inte kan göra detta så hittar jag på annat.


Sminka och ta bilder, vanlig förkylning..


Samma stund..


Möblerat om, säkert varje gång jag är sjuk..

Jag har även:
Piercat mig i läppen själv med en nål (DUMT!) då hade jag typ influensa var sjuk i en vecka.
Målat om mitt rum, 39grader feber
Gjort i ordning mitt rum,(byggde ihop möbler och satte upp hyllor) 38grader feber

Ni förstår? =)

Och nu har jag varit små förkyld och har suttit still Jätte länge.. Så i kväll har jag roat mig..:



Där misslyckades jag totalt, haha, försökte sträcka ut men det gick inte, tur att jag ska på träningen imorgon och stretcha ut!

Min karl har utrustat mig med en mini hammare och en penna som man kan dra ut och längst ut är en jätte stark magnet. Tack! nu slipper jag spika med hårborsten och kämpa med att få fram saker under byrån =)



Mina snyggaste sockar, varför köpte jag inte flera par likadana? !!

Min favorit choklad!

Systrar i jeans gick på TV ikväll.

Denna film ska få underhålla mig ikväll, efter CSI.


Denna super söta bild på Erik var en av kandidaterna till student skylten, men det blev inte den så då fick den följa med hem till mig.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0