10-03-09

Ja, en riktigt effektiv dag har det varit.. Jag har gjort bort och skickat in min bokraport som skulle vara inne först imorgon. Det är inte ofta det händer att jag skickat in innan sista dagen. Men det betyder inte att jag inte har varit klar med de då.. Ibland.. =) Så fort jag skrivit klart så sprang jag och Erik och kollade sista perioden Luleå-södertälje. Roligt att Luleå vann, en efterlängtad seger.

Jag har även inhandlat 2st skit snygga jackor. Se bild. Och pappa skickade lite bilder från helgen: även min nyttiga frukost som funkade jätte bra, inte hungrig på dagen och inte uppsvält efter heller:







Peppis började frysa så han fick låna husses skoter jacka, tror ni han var nå nöjd?






Mina närmaste 13veckor till skolavslutningen..

// Frida

Kommentarer
Postat av: ylva

hihi sötpepsi :D och sötfrida!

2010-03-11 @ 20:36:20
Postat av: Annchelie

Haha, söööt vovve med en riktigt nice pose. ^^



Va?! Äre bara 13 veckor kvar till skolavslutningen :O Coolt! =)

2010-03-12 @ 19:36:35
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0