10-03-09

OMG!!


Ja, nu ser min framtid rätt klar ut. Jag ser min närmaste tid som galet  och tokigt och jag ser ordet utbränd simmar runt i min kristallkula. 

Vi har prov varje vecka fram till skolavslutningen. Det är inget jag skojjar om. Helt allvarligt! sedan har vi ju flera olika inlämnings uppgifter. Jag kommer inte klara utav det. Jag kommer att måsta sitta på kulturenhus hela våren. Ska skaffa en säng där..


Nu blir det musik terapi och planerar vardagarna från och med nu..

vakna 8.00
skolan 9.30-9.50
träna 1-2 timmar
hem
äta 25min
skolarbete intensivt 4timmar
SOV!

Nu inleder jag ett It förbud!

// Frida

Kommentarer
Postat av: Sara

shit vad mycket.. vi får ta och hitta någon lucka i våra liv där vi kan koppla av med varandra! dags att göra det snart tycker jag :*.

2010-03-09 @ 19:58:14
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0