10-03-10

Jag är i eld och lågor.

Sitter och lyssnar på mitt farvorit band Rise Against och kom på att de skulle komma till Sverige denna sommar igen. Så Jag kollar deras hemsida och upptäcker att de ska spela på West Coast Riots största scen i Göteborg. Ja, Vilka ska med? Vi bokar tåg biljetterna på fredag den 19/3 så får vi sjukt billiga biljetter!  Det är bara att höra av sig för jag ska dit!! Det var helt galet i Augusti när jag och oskar var och såg deras först spelning i Sverige på trädgårn på Way out West i Göteborg. Men vi missade tyvärr helt deras spelning i stockholm, synd. Men jag är sugen på en till nu 17 juni. Perfekt tid och ja, jag är i eld och lågor. Hör av er ju fler ju roligare!! 



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0