10-03-12

Jag vill börja med att säga tack till alla komentarer, roligt att se att folk faktiskt läser min blogg =)


Idag har jag varit på skolan, skrivit veckans prov, haft träning, och lagat middag.

På kvälls sidan var Paulina förbi, Super trevligt! vi delade en cider och åt lite gott. Och snackade en massa. Roligt med en tjej kväll, vilket var riktigt efterlängtat.

Imorgon ser jag fram emot en flitig plugg dag på Kulturens hus, med Hanna. Vad ska ni fördriva tiden med på eran lördag? något roligt kanske? Haha.

På kvällen blir det hockey, en riktigt viktig match, spännande. Jag har tyvärr ingen rolig bild att bjuda på och jag har fortfarande inte hittat den lilla svarta sladden. (efterlyses)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0