10-03-14

Idag kom hornen i pannan fram. Jag var och övningskörde och nån j*vla idiot la sig i arslet, och när jag släppte på bromsen så började jag rulla bakåt.. Hann få stop så det hände inget men idioten lämnade ändå inget utrymme så de var bara att dra en rivstar. Hur i h*lvette tänker man när man ser att det faktiskt står "övningskör" visst jag fattar att det är roligt att göra en nervös men det där kunde faktiskt kosta dig dina framlysen idiot!

Igår var jag och Hanna och pluggade på kulturenshus. Det var effektivt. Hockeyn var hemsk, min syn så är det ett tränar fel. Då luleå har haft samma speltaktik i flera månader och det vet motståndarna så de trycker bara till dem i sarjen(?) eller bryter passen hur lätt som helst. Dåligt roger!

Annars är det aldrig ledarnas fel! ;)

Kvällen avslutades på Allstar. Ja, jag orkar inte ens berätta. men jag var skötsam men resten.. Jag orkar inte ens tänka på det. Men det är skönt att det finns karma

I veckan har jag skolarbeten, som vanligt. Men en massa mer roligt väntar. Jag förklarar efter veckans gång.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Nu blir man juh nyfiken =) hehe.

Ja det är juh aaaaaaaaldrig tränarnas fel hosthost xD haha =)

2010-03-16 @ 20:42:13
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0