10-03-16

Blä, jag blev jätte stressad och upptäckte hur otroligt mycket jag har att göra i veckan och satt och fungerade hur jag skulle få det att gå ihop. Ja, tanke förmågan slog in och jag har sovit jätte konstigt i natt. Och på morgonen tog jag mig inte upp ur sängen när jag sedan vaknade var jag alldelens blöt i svett.. Feber.. jippie. Men jag satte mig och började plugga och fick en hyffsad start. Sen kom Erik hem och gjorde lunch till mig, tittade även febern. Men jag har en viss effekt på feber termometern så den vissade 35.6 Vilket är rätt långt i från feber. Men så testade Erik den och han hade just 35 grader och kom just hem från idrotten så han var varm.. Alltså konstaterade jag feber.

Jag försökte att sätta mig och plugga igen men det gick inte, var trött och ingen ork. Somnade och sov säkert över timma. Efter det var det dags för middag och sedan hem på en gång. Och det var nu det är dags för mitt hårda pluggande eftersom jag har prov på torsdag och inte hinner plugga imorgon.. Men nu har jag gått och ätit ännu en gång och håller på att somna.. Vad är det med mig? Jag brukar få sånna här symtom ibland tror det är stress relaterat.

Kollar på dating in the dark, gud vad roligt det verkar. Jag får helt enkelt spärra in Erik i ett rum och släcka lampan? =) haha



Är så sjukt less mit hår. Blä! Färgen känns så guldig med orange ton.. Och längden är hemsk! Det är inte jätte långt eller någon snygg klippning heller för den delen. Utan det bara hänger. Varför? jo för att jag har velat låta det växa ut inför balen och liknande. Rykten går om att de ska ändra balen och tjorv så känns det nu lite splittrat om jag ska göra något med det eller bara låta det hänga som ett dött djur tills maj som var planerat. Helst hade jag velat klippa det kortare en rakare frisyr och göra det ljusare med en kallare blond.

Så här på ett ungefär:




// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Låna Anch Volume master ;) Då hänger det inte "som ett dött djur" :D

Fast det kanske är lite jobbigt att komma till sunderbyn varje/varannan morgon för att låna.. Hmm, Rackarns otur :P

2010-03-17 @ 17:17:23
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0