10-03-18

Ja ni..

Idag ska vi ha ute jogging. Det är kallt! det håller på att börja snöa! och det är halt! Perfekt! men på något sätt ser jag fram emot att jogga 7km, brännandet i kroppen och sedan känslan efteråt.

På kemi lektionen som jag hade nyss föll mitt förtroende för lärare. Jag bad om hjälp om ett tal jag inte förstod hur jag skulle börja. Läraren kom och satt och hmm:a och ööh:a ett tag och sedan gjorde han det! Det värst möjliga, han tittade facit? Om det är det som är lösningen kan jag göra det själv. Man tror ju att de kan sitt jobb.. Suck

Igår var jag även och övningskörde. Och jag verkar ju hamna i alla situationer. Igår körde plisen efter mig en bit, tror ni jag var nervös? Sedan körde någon idiot rak ut i vägen när jag och en bil från andra hållet var på tok för nära. Vad gör jag? Hänger mig på Tutan för att visa att det inte är okej! Kan erkänna att det var snäppet för kaxigt. Men rätt är rätt och fel ska straffas.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0