10-03-20

Lonley, im so lonley..

HAha, just nu är jag då det. Jag sitter hemma i min säng och nöter datorn på en lördag kväll. Ja, det låter då som mitt tråkiga liv. Erik är på krogen och roar sig, jag är bara trött och utmattad och vill bara sova. Tror att jag blir sjuk.

Men en glad nyhet är att jag har hittat den lilla svarta sladden så nu kan jag ladda över bilder från mobilen =)


I Uppsala, så sjukt söt




Min och eriks bakverk. =)


Erik och Pepsi hos pappa i umeå




Våra prov i kemin, sjukt nice fällning i rör 3.


Mitt konstverk på matten, jag ritade upp lite olika varv och längst ner har ni annas crach.




Söt maya på jobbet idag =)


Vill ha, med stora bokstäver.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0