10-03-21

Idag har jag inte gjort vad som hade behövts göras. suck!

Så istället så försöker jag tänka på annat.  Snart ska jag sätta på Sex and The city och drömma att jag vore framgångs rik och bodde i storstaden och levde livet. Men framför allt så hade jag velat ha skorna, och kläderna! en flicka kan aldrig få nog utav skor.

Jag och syrran hade en riktigt härlig bastu kväll och nu är mitt hår som ett riktigt ängla hår. Men det tråkiga är att så fort jag går och lägger mig så kommer mitt hår att plattas ut och göras till nått tråkigt dött som bara hänger ned..

Så här ser mitt hår ut nu..



Så om jag kommer ihåg att ta kort på det imorgon ska jag lägga ut det för att visa skillnaden.

Men nu blir det sängdags godnatt.

förstår inte varför det blir så där utav kameran, med bilden

// Frida



Efter bilden:



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0