10-03-23

Den enda anledningen till att det blir ett inlägg är för att datorn var på..

Jag kan då stolt berätta att detta inlägg kommer hamna under kategorin " i stallet ". För idag har jag varit och ridit. Jippie. Jag red en ponny som var alldelens vit, super söt var han. När jag såg han så tänkte jag, och sa högt, att jag kommer att känna mig som Gandalf. För att hästen var så vit och fin. Men när vi väl var och red så kännde jag mig inte som gandalf, jag var helt enkelt inte lika cool. Jag hade ställt fel mina stigbyglar så ena var längre än den andra, men när jag väl var igång så ville jag inte börja tjorva. Sen var jag så svag i musklerna så efter endast ett varv genom byn så gav vi upp..jag var ur svettig. hehe, men det blir längre nästa gång.. jag lovar


Nu ser jag fram emot en lång natts sömn.. och en härlig träningsvärk.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0