10-03-25

Jag vill till sommaren!!
Jag och Erik pratade igår om eftersom alla våra framtidsplaner blev annorlunda nu så får vi nog skippa vår utomlands resa till hösten och ta den nästa år. Och då ska det då bli Thailand! Fast sen jag hörde att det kommer ormar ur avloppen så är jag inte lika sugen. Varför betyder andra länder andra djur också? Alla som känner mig vet min galna fobi för ormar.

Imorgon planerade jag och Erik en härlig skoterutflykt. Eftersom det nu senaste veckan har varit varm och solig. Men nu började snön falla och de har lovat en massa snöfall till imorgon. Så vi kanske åker och tränar.


Men jag vill verkligen utomlands, lämna stressen och tankarna och bara åka och lägga sig i solen och värmen. Drömmen hade varit att åka med en massa vänner och Erik.



Titta så härligt.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0