10-03-28

En tuff helg!
Ja denna helg har krävt sin energi, men den har även bjudit på många roliga händelser.
Fredagen bestod utav ett skönt tränings pass då jag joggade 5km och sedan pluggade jag och tog en lång bastu!
Sedan var det dag för träning och kaosen började. Tävling snart och för lite gymnaster. Men efter många telefonsamtal under helgen har det nu äntligen löst sig!
När jag kom hem från träningen väntade Erik på att få hjälp med en härlig middag han förberett. Jag kräver inte mycket men lite ansträgning då och då. Och det här var på en riktig hög nivå.

Jag blev bjuden på:
Älg kalvfilé
Potatisklyftor  Hemma gjorda
Ett glas vin
Vitlöksbröd
Hemma gjord sås
Sparris omlindad med bacon, men det bjöd jag mig själv på ;)

Det var jätte mysigt, vi åt i ljuset av levande ljus och bara pratade och njöt av maten.
Avslutade kvällen med att kusin Martin kom förbi och grabbarna fick välja en film som vi sedan såg. Perfekt!

Lördagen började med telefonsamtal, stress och förvirring. Sedan gick vi på stan en stund och for sedan och tittade på äldretruppens fristående som var jätte coolt!!

På kvällen ringer min syster och bjuder oss på middag. Jätte gott, bra film och trevligt sällskap!

Resten av kvällen satt jag och nötte data spel ;) även i morse. Sedan träning och nu har jag gjort bort en massa administrativt och ska nu städa rummet läsa läxor och sova!

Lite bilder från helgen:








Hatar min kamera när den gör så där med bilden



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0