10-03-30

Idag har jag gjort prov, som gick åt skogen!
och fick tillbaka prov som fick mig att sväva!

Idag har jag tagit en avslappnings bad super härligt! Igår var grannens katt helt tokig och skulle kela och kela så att jag inte kunde komma in i huset och sen när Erik kom så såg den till så att vi inte skulle kunna åka utan kela med den.



Mitt härliga bad!


Tror du de var nå skum? å rosa vatten. och luktatde underbart med vanilj!

Jag har även träffat resten av Eriks släkt och överlevt =) Tror Ida tog bilder på Erik och mig. om de är bra? Ne, de är de aldrig.. Absolut inte för att Ida tar de utan för hennes bror kan inte sluta göra grimarser på bilder..  men vi ser om vi hittar någon hyffsad.

God natt!

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0