10-05-03

Majmajmåne..

Valborg var super trevlig. Vi var ute i byarna och roade oss med trevligt folk!
På lördag åkte jag upp till Haparanda och hälsade på min farmor och min pappa som också var där.


I morse kom jag hem från Erik kl 7 så sen dess har jag försökt fördriva tiden innan jag börjar kl 9.40

Solen lyser fortfarande men det är fortfarande lite moln och snö.. men jag är ändå väldigt sugen på mina balerina skor. Tror jag väntar till slutet av veckan i alla fall.

Jag har inte så mycket roligt att skriva.. Tyvärr har jag lite ideé torka, men nu är jag i alla fall inte deprimerad eller utbränd längre. Ska försöka hålla i det nu. Men vi ser ju hur länge det tar innan jag är tillbaka i samma skit igen.. Vad hemskt det lät, det är inte allvarligt utan det är bara den här klassiska "har för mycket i skolan stressen som kommer".

Jag har fortfarande inte tröttnat på låten, det är helt otroligt. Men visserligen har jag lyssnat på Rise Against- like the angel i nu 5-6år och aldrig lessnat.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0