10-05-04

Vilken underbar dag!

Och inte nog med det, idag beslutade jag för att ha klackar! Så idag har jag haft mina svarta lågskaffade klack skor. Nöjd jag är. Även om jag blir 180cm så är det nästan värt det. =)
Jag var även förbi min frisör och kollade så inte min tid hade ändrats. Och det hade den inte, men nu har jag bara 2veckor kvar tills jag måste ha bestämt hur jag vill ha mitt hår. Hjälp!
På en timma ska jag på p-möte och ikväll kommer min Erik och sover med mig.. Skönt för jag behöver sova, och jag sover bättre med han.

Jag är på klänning hugget och kollar runt lite på någon fin sommar klänning. Har ni nå tips om vad man ska ha är det bara att skriva!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0