10-05-05

Jag måste berätta om min nära döden upplevelse igår!
Jag gjorde min vanliga ansiktsvård och skulle använda en rengöring som har lite korn i sig. Och ett av dem dära kornen åkte in i mitt öga, och där stannade den. Jag fick inte ut den och jag gjorde allt! Jag spolade av ögat med ögondroppar och allt. Men jag kunde fortfarande inte öppna ögat. sen efter 30min och mamma kom hem(hon hade som vanligt inte med sig mobilen) Så ringde hon till vårdcentralen och frågade hur vi skulle göra. De tyckte att vi skulle ringa giftcentralen.. ?? What? det är ett litet gruskorn i ögat? Men mamma övertalade mig att hon skulle få pilla i ögat, det slutade med att Erik höll i mig och mamma vålda med mitt öga och jag skrek och grät hysteriskt.. men det hjäpte mamma fick ut det efter ett tag..

Efteråt sa både Erik och mamma att "du som är så tuff blir så hysterisk för ett litet korn i ögat" Men det gjorde faktiskt jätte ont!

Jag är sjukt mesigt med sådant men andra saker inte alls. Men om ni tyckte det där var löjligt ska ni se när jag ser en orm.. Haha, jag kommer ihåg när jag och Erik just hade träffats och vi var och joggade på ormberget och han stannade till och kollade i diket. Jag frågade "vad är det?" han sa att det inte var något och vi joggade vidare. Efter ca 100m så säger han att "Jag ville inte säga något när vi var där, men det var en orm i diket. jag vet att du är rädd så därför sa jag inget" Och jag svalde paniken och tänkte för mig själv att det var länge sen och den är borta nu, skärp dig Frida du vill inte att han ska se det här, var nu lite tuff. Yeah right! Efter 10m så började hela jag att skaka och fick panik och tårarna sprutade. Stackars Erik fick panik och bad om förlåtelse för att han ens sa något. Men jag hämtade mig snabbt och vi joggade vidare. Haha Pinsamt Frida, pinsamt!


// Frida

Kommentarer
Postat av: The Stringz<333

Fiin blogg du har :)

2010-05-05 @ 21:15:48
URL: http://evalottastringberg.blogg.se/
Postat av: Annchelie

Frida kanske ska kolla upp det där. Lider kanske av ormfobi?

2010-05-08 @ 20:47:37
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0