10-05-06

Efter regn kommer sol? Kanske det, för nu är allt fixat med klänningen. ! Jag bestämde mig för skorna jag hade och så fick jag låna en större bH av Ida, tack! <3, så nu känner jag mig okej faktiskt.  =) Jag tog även några bilder som jag lägger ut, så får ni en "förhandsvisning". jag testade även min gammla klänning och blev lite kär i den men det blir den rosa/lila. På bilderna ser den bara lila ut men den är även lite rosa.









Hihi, jag har ju lite tant varning sen tidigare men nu så är jag snart tant stämplad.. haha


Haha.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

snyggt!! jag är hemma nästa helg, så jag är vist bokad som fotograf? ;)

2010-05-08 @ 16:24:28
URL: http://idasturk.blogg.se/
Postat av: Annchelie

Nice =) Åh, nu längtar man tillbaka till den gamla goda tiden på högstadiet. Haha. Hm jag tror att jag ska sälja min gamla balklänning...



Btw, duktigt av dig att börja uppdatera klappar på huvudet och ger en kaka

2010-05-08 @ 20:49:11
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0