10-05-09

Min frisör är väldens bästa! Jag har alltid blivit nöjd när jag gått därifrån. Hon bryr sig väldigt mycket och ger mig hårda order om hur jag ska ta hand om mitt hår. En utav dem är att jag och mamma har färg och klipp förbud. Vi har mixtrat så mycket själv som hon sedan har fått försöka rädda.. Och jag ska till frisören nu nästa vecka.. men jag kunde inte hålla mig, så jag tänkte bara lägga i en kall blond färg så att det såg jämnt och fint ut till Syrrans examen nu i helgen och för att bli av med allt de gula.. men när vi stod på kvantum och jag hade redan bestämt mig för en färg gnällde mamma över att den är för ljus så efter ett tag övertalade hon mig att ta den ask blonda. och gissa`? Jag blev brunett! jag var så arg över att jag lät mig själv låta det bli som det alltid blir! Så efter ett till besök på kvantum kom jag där i från med hårfärgen extra ljus blond! Och nu ser det riktigt bra ut ! Precis så som jag ville ha det men jag fick gå den långa vägen. Så nu får min frisör bara fixa till det nästa vecka och klippa en snygg frisyr.







// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Det lät ungefär som när jag skulle sätta ljusbrun färg i håret... Det blev svart... haha xD



Nä men det var fint (y).

2010-05-10 @ 08:29:36
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0