10-05-10

Idag har jag gått på stan och handla lite grejer till balen i helgen. Jag har även bokat tid för ögonbryns plockning på face. Måste säga att jag blev riktigt besviken när jag stod i kassan på make up store i 10min utan att få någon hjälp för hon som jobbade där hjälpte en kvinna att hitta läppstift. Visst hon hjälpte någon annan men hon kunde faktiskt be henne vänta och ta kassan en sanbbis och då hade hon känat lite pengar, men icke! men på face fick jag då hjälp på en gång och trevliga var dem.  Jag köpte ett par skit snygga solglasögon och sedan en sjal och handskar i spets till klänningen.




haha, jag tror jag säger något samtidigt.




Om ni har märkt att jag har börjat lägga ut lite bilder igen är det för att jag äntligen orkade ladda baterierna i kameran =)

// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

När du sa det där om kameran så lät du väldigt lat! xP

2010-05-10 @ 22:25:25
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0