10-05-11

Ja, kemi pluggandet går inte så bra..
men imorgon ska jag faktiskt gå på stan med min kusin och vi ska faktiskt kolla på lite kläder åt han =)
Hihi, hittade lite bilder från när vi var små på datorn.





// Frida



Haha, minnet är bra kort.

Jag satte min varma vetekudde under täcket(när Erik inte sover med mig måste jag värma mig på annat sätt) och sedan gick jag och borstade tänderna. När jag sedan kom tillbaka så klev jag i sängen och fick världens panik för det var någon som var varmt och knöligt i min säng.. Hihi

// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Hahaha Frida har minne som en guldfisk x). Du är lite kul ibland (alltid)ska du veta :D (det var en komplimang)^^



kram =)

2010-05-12 @ 23:01:35
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0