10-05-11

Imorse var jag på KH och pluggade. men jag kom lite tidigare så de hade inte öppat bibloteket än. Men jag blev då förvånad för det var som om det skulle vara rea på skor, en massa kvinnor som slåss vid dörrn ni vet? Men nu var det 75+ gubbar som tävlade om vem som kommer först igenom dörren för att få den bästa tidningen. Det var lite gulligt. hihi

Provet i rättskunskap gick bra. Hoppas på det bästa, och nu är det bara att ladda om och börja plugga inför kemiprovet imorgon. Men först ska vi åka och kolla på en lägenhet, fin och med mycket potential. Men för dyr.. men vi ska ialla fall börja gå på visningar och försöka komma fram till vad vi vill ha så fort vi får råd? =)

// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Sv: Haha, ja man kan ju alltid undra... Nej marmelad är inte så fasligt gott... Lite för sött. Men det kommer bli en smarrig kaka med mandelmassa, körsbärsmarmelad och choklad <3



och Frida bara pratar om att flytta.... Är det bara jag som har bott på samma ställe i hela mitt liv och tänker göra det i några år till?! haha =)

kram på dig =) Och lycka till på kemiprovet!



2010-05-11 @ 18:37:28
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0