10-05-17

Jag körde en 50-tals look idag..






Imorgon blir det frissan och jag har fortfarande svårt att bestämma mig.. Ska jag ha kvar det långa eller inte?

Satt även nu och kollade lite priser på min festival weekend och lite annan information. :

Var: Göteborg

När: 17-20 juni

 

West coast riot (westcoastriot.se)

Klara artister

Metal town (Metaltown.se)

FREDAG:
Rammstein
Sabaton
Coheed & Cambria
Nile
Sonic Syndicate
Kreator
Katatonia
Brian "Head" Welch
Skindred
69 Eyes
Garcia Plays Kyuss
Cynic
Bleeding Through
Raubtier
Walking With Strangers
From This Moment

LÖRDAG:
In Flames
Bullet For My Valentine
Hellyeah
Amon Amarth
Finntroll
Adept
Hatebreed
Dark Tranquillity
Dream Evil
Between the buried and me
Raunchy
Antichrist

Alla artister:

Pier Pressure (pierpressure.se)

Artister

Det fylls hela tiden på med nya artister!

Kostnader för festival

Torsdag 17/6

West coast riot 695kr

Fredag 18/6

Metaltown 850kr

Lördag 19/6

Metaltown 850kr

Torsdag-Fredag-Lördag

West coast riot

Metaltown 2-dagar 1450kr (Det finns 3-dagars pass på blocket för ca 2000)

Söndag 20/6

Pier pressure 695kr

Flyg Luleå-Göteborg t o r 2056kr 17/6 - 21/6

Tåg Luleå-Göteborg t o r 1700kr Avresa 16/6 buss till Sundsvall och tåg därifrån till göteborg. Avresa hem 21/6 hemma 22/6

Boende ca 1500-2000kr

Jag är sjukt taggad! Just därför försöker jag samla ihop ett riktigt roligt gäng för att åka och ha en riktig festival weekend i Göteborg!! Man behöver ju inte gå på alla festivaler, det är ju rätt dyrt. Men man går på de man vill. Jag röstar på att vi tar flyget just eftersom det är inte lika krångligt som tåget blir och det går betydligt fortare. Jag var i gbg förra året och bodde på ett jätte trevligt hotell nära frihamnen och jag bodde 5nätter för ca 2000kr. Hotellet heter Ibis och är i en båt en riktigt stor och söt båt, och personalen är underbar, trevlig och hjälper med allt! Detta blir ju 4 nätter så det borde bli lite billigare. Men om vi är flera så kan vi kanske få mängd rabatt? =)

Jag hoppas att du blir lika sugen som jag och hör av dig till mig, så fort som möjligt, så bokar vi och åker!!

 

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0