10-05-18

Nyklippt och super nöjd!

Både jag och Erik har fått nya fina frisyrer och båda har gått på sammafrisörsalong och båda har blivit super nöjda. Jag däremot är inte riktigt jätte nöjd med Eriks frisyr dock.. Den är super fin och sommar fräch, det är bara det att när vi myser så brukar jag alltid sticka in fingrarna i hans "polisong-lockar" och leka med dem, men nu är dem borta! Vilka I-lands problem? HAah







Jag hittade en jätte söt ballerina klänning för 50kr på bikbok, men Erik dissa den men jag tycker den är jätte fin!


// Frida

Kommentarer
Postat av: Marielle

oj vad fin du blev i håret :) super snyggt, Erik blev åxå jätte fin :)

2010-05-18 @ 20:28:04
Postat av: sara

vad fint det bleeev

2010-05-18 @ 21:10:26
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0