10-05-20

Idag är matte nationella avklarat. Äntligen, hur det gick vill jag inte ens tänka på men nu är det gjort i alla fall.

Jag och Erik var även tvungen att åka på e4 norrut då min mor glömde Anders kavaj så vi möttes på vägen. Persö statoil blev det.! Så här kommer lite bilder från road trippen, härligt att få göra saker som inte är planerat. Vi satt och lyssnade på musik och bara hade det roligt. Tack mamma för att du är vimsig och glömmer saker och ger oss lite extra roligt.









Idag hade jag på mig en klänning som jag beställde på Internet från Gina Tricot. Det påminnde min vän Linnea mig om, vilket otroligt minne hon har!



Imorgon ska jag på massage, gud vad skönt! Jag har så ont i axlarna så jag kan inte ens lyfta armarna och det leder upp till huvudet och gör så ont. Men imorgon ska muskelknutarna bort!!


// Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud va snygg du är med ditt hår!! nice;)

2010-05-21 @ 17:52:21
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0