10-05-23

Tänkte nu när jag är känd (hade besöksrekord ;) ) Måste jag göra som alla kändisar gör på TV, visa min lya!




Här hänger jag och alla mina vänner! ( i vanliga fall ser man inte ens färgen på soffan då det är så mycket kläder över den)



Vi sitter och ser på min fler "´s TV


where the magic happens! (när mamma inte är hemma, just nu ligger vecko revy  och väntar på mig)


Min samling... ( några av alla mina läppglans. Eftersom tjejerna i klassen har observerat att jag har rätt många och jag gissade mellan 10-15st så ville jag bevisa det. 14st + en läpp penna. Sedan har jag säkert fler i nå jackor..)



Sånu vet ni hur en kändis bor ;) HAHA

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0