10-05-25

Yes nu är resan till London bokad! Vi åker den 25-29 augusti =) Fasicken vad roligt.

Städer jag vill uppleva!

Bangkok (
2008)
London  (
Augusti)
Miami
New york
Paris
Rom
Venedig


Listan kommer att utökas.. Jag vet att det är så många mer, men när man väl ska skriva dem så..

Igår var jag och hälsa på Ylva och hennes hund valp! Super söt!! hunden också.. ;) hehe. Det var trevligt och roligt och den lilla rackarn var hur söt som helst.

Imorgon är det en dag på jobbet. Sen ska jag och Erik kolla på en av mina favorit lägenheter, som är till salu.. Den också! Suck, någon som känner för att köpa mig en lägenhet? Nån som har några hundra tusen över? Inte? happ..
Efter det så ska jag på en föreläsning som verkar jätte intressant!

Efter 2 timmars sömn och 5 avsnitt sex and the city ska jag nu plugga!


// Frida

Kommentarer
Postat av: linnea

kul att ni ska åka till London, du kommer säkert gilla det! :D åh frida, jag vill också åka till Rom... vi kanske kan göra trip dit, eller någon annanstans, efter skolan?? ;) hihi

2010-05-27 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0