10-05-31

Jag har köpt ett par nya skor i helgen! De är super fina och kommer att passa bra till kjolen jag ska ha på Eriks student.

Så här ser de ut:





Jag älskar dem!

Sitter även och funderar på om jag ska köpa en ny bikini eller inte.. Jar har hittat en hyffsat fin, men jag känner mig så osäker.

Min syster kom hem från sin semester i Grekland och är så dära äckligt brun! ( Äckligt brun, det är man då man är jätte snyggt och frächt brun och personen som ska beskriva det är blek och allt annat är brun-fräch. Då är man äckligt brun) Hon verkar ha haft det jätte trevligt. Roligt för henne =)

Nu måste jag ge fysikboken en omgång, jag vill ju faktiskt få bra resultat på provet.

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0