10-11-06

Förutom att jag hade jätte trevligt med min vän så hittade jag lite fynd.
Bland annat voltaren gel, ett handleds skydd!, ett linne och ett nattlinne på H&M, lite smått och gott från Lush och årets första Julklapp! =)

Så nu måste jag bära in min julgran så jag har någonstarns att sätta julklappen =) hihi
Först måste jag städa mitt rum för det ser ut som jaa, jag vet inte riktigt vad. Så nu ska jag skura och damtorka med min Snow fairy. Ni vet väl att den har kommit till stan? Passa på innan den tar slut!!


SNOW FAIRY- som hela mitt rum kommer lukta :D

Linnen

Smärtstillande salva i kombo med avlastnings skydd, en gymnasts bästa vän! Nu vet jag att skyddet fungerar och är i rätt storlek så då kan jag önska mig en till andra handen!

Årets första julklapp! Undra vem den lyckliga är? :D


HAHAHA, jag läste just manualen till mitt handledsskydd. Där står det att "produkten är inte flamskyddsbehandlat. Undvik tempratur överstigande 120grader" ååh, vad bra jag att jag läste det för nu kan jag ju undvika att sätta handen på ett sådan ställe. ??


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0