10-11-06

Förra veckan så skulle jag på en träning visa tjejerna hur de skulle göra, jag upptäckte att jag hade glömt handledskyddet men visade ändå. DUMT gjort! Jag kände på en gång hur handlederna pajjade. HAr haft lite ont sen dess men kört på ändå. Så igår när jag var i stallet så upptäckte jag hur sjukt ont jag har. Men jag lindade skyddet hårt och då gick det bättre. Men inatt har jag knappt kunnat somna för de dunkar som bara den och så fort jag rört handen har jag vaknat. Så idag blir det smärtstillande på handleden och vila.

Idag ska jag gå på stan med en gammal barndomsvän. Vi har alltid firat påsk tillsammans och haft roligt.

Hoppas jag får med mig nått fynd och massa julklappar hem =) Ja, jag har redan börjat köpa dem för sen jobbar jag ju hela december så då hinner jag inte.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0