10-11-15

Något som bara jag lyckas med!

Jag vaknade fixade mig och när det var dags att börja gå till bussen skulle jag packa ihop mina böcker. Då har jag ju självklart lyckats städa undan dem någonstarns så jag hittade dem inte. Men det fick vara, jag var ju tvungen att skynda mig till bussen. På med kläderna och öppnar dörren och där far bussen förbi! Fasiken...  Så det var inte meningen att jag skulle till skolan idag. Jag letade reda på böckerna, som låg i väskan som jag höll på att packa ner alla mina grejer i ? Jag fattar inte, lovar att dem inte var där när jag tittade!

Så jag ställde klockan och sov 1 timma för att gå på nästa lektion. och då lyckas jag försova mig !!! Hur lyckas man?
Så jag surade och gick på stan en stund, träffade på min syster som jag gick med ett tag och hon övertalade mig att gå på min sista lektion. Så så var min morgon..


// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0