10-11-24

På sista tiden har det hänt grejer, för mycket grejer! Jag har drömt mardrömmar varje natt. Men jag vet dock inte om nattens dröm räknas som det men jag var på ett sjukhus som hade blivit gisslan taget och de berättade till oss att dem skulle avrätta en person, och jag bad och bad och gjorde allt för att de skulle avrätta mig! offra mig för alla andra..
hehe, hoppas att jag inte sa nått i sömnen och skrämde Erik allt för mycket.

Idag har jag haft syster mys och hängt hos min storasyster hela dagen. Vi har lagat mat och "chillat", måste inflika att min syster är jätte duktig på att laga mat. Speciellt mat med thailändsk smak, min mat med andra ord! Så jag gick inte hungrig från matbordet inte.


Det börjar kännas som att jag från att kråla börjat kunna ta mig uppåt och nu börjat krypa igen. Hoppas det fortsätter!



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0