10-11-30

Hej bloggen!

Jag lever och mår bra, nu!

Sista tiden har varit upp över öronen mycket och jag har bara blivit hängingare och hänigare. Har inte fått sova ut varken på helger eller veckodagar. Så imorse tog jag mig en välförtjänt sovmorgon och sov ut och känner mig som en ny människa igen. Ska bara försöka bli av med alla mardrömmar så att jag kan sova normalt.

Men, back on track, hihi så fort jag tänker så pirrar det i magen och jag längtar till stallet. Jag blir galen, i morse satt jag och babblade på om ponny hela morgonen.

Har kommit igång med mit projektarbete och ser framemot slutproduktion!

Har även köpt massor med julklappar. Jag vet inte vad det är med mig och jul men jag är verkligen tokig i julklappar. Jag älskar att ge bort dem. I år har vi en tävling i vem som slår in finast klappar, mellan mig och Erik. Man vinner äran, och iår är reglerna ändrade så att man måste ha slagit in det själv. Erik vann nämligen förra året för att han slog in saker i hattboxar. Även om jag älskar hattboxar så vill jag ha en lite mer fair fight.




Bilder som jag tagit och inte laggt på bloggen. Sista bilden så vet jag inte riktigt vad fotografen gjorde men söt är han i alla fall.


Nu vet ni att jag mår bra och inom kort kommer vara mitt vanliga jag, förhoppningsvis.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0