10-10-24

Jag börjar bli så fruktansvärt rastlös. Det känns precis som om man trampar på samma ställe hela tiden.
Det känns inte som om jag kan leva. Jag länner mig fast hållen och kvävd. Med andra ord, det är söndag.
På söndagar planerar jag mitt liv och vill göra alla olika förändringar.

Men allmänt så börjar det bli dags att göra något, köpa lägenhet eller åka utomlands. Det bara kryper i kroppen. Jag är så less på det här vardagliga, jag vill bara åka iväg mer Erik någonstarns. Jag är less på det här, ska vi sova hos mig eller hos dig inatt? Eller att man inte kan göra något för att ens föräldrar är hemma och har gått och lagt sig! Jag blir GALEN.

Men jag kan inte göra något innan jag har bestämt mig för vad jag ska göra efter skolan. Så det är det som jag funderar på dag ut, dag in..

Vill bara vara fri!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0