10-09-03

Idag har jag fortsatt på min "våg-ridning". Jag var på gymet i 2timmar där jag både sprang och körde styrke. Sedan gick jag till min syster och duschade. Tillbaka till skolan och hade en lektion i 50min och for hem.

Jag har även varit så pass diciplinerad att jag inte har ätit chips sen minst 3veckor tillbaka, tror till och med 4v. Men nu är jag lite sugen, i alla fall på cheesballs. Men jag kan inte bestämma mig. Tycker jag att det är onödigt att äta "onyttigheter" eller tycker jag att det är okej att äta om jag tränar? Hm..

Jag har även fått en fråga på hur jag bor.
Jag bor i hus tillsammans med min mamma. Man kan även säga att jag bor hemma hos min pojkvän också, eftersom vi alltid är med varandra, antingen hos mig eller hos han. Även när han inte bor hemma brukar jag vara där. Jag känner mig verkligen som en i familjen hos dem.

I helgen beger vi oss uppåt och hälsar på F&F och tar en liten tur över till det Finska landet. Sen imorgon kväll är det utgång med C som gäller. Ser fram emot det, vi kommer ha skit roligt(vi brukar då alltid ha det)!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0