10-09-10

Oj, vad konstigt det känns. Jag har redan slutat för dagen och klockan är inte ens 10. Vad gör man nu? Jag kommer inte att skriva vad jag funderar på vad jag ska göra för jag har upptäckt att det brukar inte bli så. hehe


Måste även inflika att jag var och snokade när den sista twilight filmen kommer. Vad jag nu förstod så har de nu bestämt sig för att göra filmen i 2delar och dem kommer att släppas november 2011 och november 2012. Och dit är det längre!

Personligen tycker jag att det är onödigt att göra 2 filmer av den sista boken. En lite längre film hade räckt. Men jag har full förståelse och stöttar beslutet om att göra sista Harry Potter filmen i 2delar. Som ryktas komma ut del1 November 2010 och del2 maj 2011.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0