10-09-11

Taggar för utgång!

Springer omkring i trosor och ansiktsmask och väntar på att den ska torka så jag kan hoppa i duschen. Häller även i mig en cider bara för att få en flaska med skruvkork. Stressar på som en tok och har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig ?

För 45min sedan när jag fortfarande var cool lugn och skulle hoppa in i duschen och kom på att mamma kanske tog med sig sitt puder ( som jag nyltar på ) jajjamen, så det var bara att hoppa på cykeln och åka och köpa ett. Men gissa? just den färgen jag tror jag ska ha var slut.. Så jag tog den som var mest lik, och håller tummarna. Så där sprack min tidsplanering.

Nu taggar jag med Winnerbäck, Oskar Linnros, Amanda Jenssen, Rise Against och många fler.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0