10-09-11

Tråkigt datum.. Hoppas att alla lägger en liten tanke till de drabbade och annhöriga i attacken mot World trade center!

Igår var jag i stallet. Jippie!
Det var så att jag och Erik skulle ha en myskväll, men jag var på granngården tidigare på fredagen och köpt lite grejer till stallet. Så jag tänkte att vi bara skulle lämna dem och hällsa lite på Ponnybonny. Men när jag pratade med Marielle och hon sa att hon skulle ut i skogen. Blev jag grymt sugen, men jag hade planer med Erik. Så när jag lägger på telefonen och säger till E att "åh, marielle skulle ut i skogen". Så svarade han "Jag skjutsar dit dig, vi hinner ju ha myskväll efteråt" Världens bästa kille va? =)

Så jag och Marielle var ut och red i skogen. Jag på ponnybonny och Marielle på hennes nya häst dixi som var grymt duktigt för att vara andra gången hon blev riden. Roligt hade vi. Det blev speciellt spännande när vi vänd hem och Ponnybonny, som är 26år (?) och väldigt seg bortåt, tyckte att nu kutar vi hem i full fart så att han kan få äta hö. Men det gick bra och han accepterade tillslut att han skule lyssna på mig.

Det roliga var att när jag väl kom hem och det blev dags för myskväll, var jag så trött så jag somna, hehe. Förlåt älskling. Men min prins hade överseende med detta.

Gjorde världens kap på Granngården igår. Jag köpte 2par längre sockar. Sen köpte jag en liten borste som passar min lilla hand, rosa och allt. Det bästa köpet var en skjorta i flannell som kostade...20KR! Så jag tog 3st. =)


Skjortan.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0