10-09-17

Oj, vad länge sedan jag gjorde ett inlägg.

Men som sagt, jag har fullt upp.
På senaste har jag pluggat till Kemi prov. Vilket inte gick bra, jag förstår mig bara inte på kemi.
Sedan har jag fullt upp på körskolan, upploppet.

Men hur ska jag förklara veckan? Jag har träffat personer som jag inte träffat på länge och jag har träffat en massa nya människor.

Jag var ut med C i helgen, vi hade super roligt. Som vanligt! Dock var jag lite mer "party". hehe.


Nu börjar valet närma sig och även jag ska lägga min röst iår.
Det lutar mot Moderaterna, eftersom dem är en fördel för mig som planerar på att plugga vidare. Men jag är inte Moderat! Att vara moderat anser jag vara dem trogna i vått och tort, och det är jag inte. Jag tror även att om 4år och jag har pluggat klart och ska ut på arbetsmarknaden kommer socialdemokraterna få min röst. Jag är varken moderat eller sosse, jag är jag och jag kommer att rösta på det som passar mig bäst det året. Men vi får se, jag kan ändra mig innan min röst kommer till räknig.



Röd eller blå?

// Frida

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner mig tvingad att skriva någonting här nu. Gud vad egoistiskt tänkt! Men visst tänker mer på sigsjälv än andra. Så är det bara.

2010-09-17 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0