10-09-19

Igår var Hanna här och förgyllde vår lördagskväll. Men pensionärsparet var super trötta och inte så pigga men vi hade det trevligt ändå! Ni kan hitta bland annat Hannas blogg i mina länkar!

Idag vaknade jag, åkte och rösta där det blev regnbågens färger i de tre valen men nu är rösten laggd. Sen kom jag hem igen och sov i 2.5 timmar till och nu känner jag mig pigg igen. Har inte varit mig själv de senaste dagarna. Men det menar jag att jag inte har varit så där "Frida pigg".

Tog lite roliga bilder i helgen. HAha


Snygg pose, jag rammlade..

Min arm ser ut att vara av.

Tog även lite fina "neutrala" bilder.  Men på alla så kom doftgranen med... snyggt!



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0