10-09-21

Igår var jag i stallet. Riktigt roligt!

Jag åkte dit efter skolan, ritade och såg på tecknat med barnen. Sen var det dags för middag. Marielles mat är något extra, jag vet inte om hon tillsätter extra kärlek i den, eller om det är hoten att alla barnen som inte äter upp får en massa pussar, men jag äter alltid upp min mat där. Sen är det riktigt lyx för igår behövde jag inte ens skala mina egna potatisar!

Sen for vi ut i stallet och fixade och sedan skulle vi ut och rida, jag fick rida Dixi. Hon var jätte fin, jag var jätte rädd. men det gick bra. Tillbaka till stallet så tog jag ut ponnybonny för att longera honnom. Det gick bra, visserligen så flög jag som en vante varje varv som han kom närmare stallet och han bestämde sig för att göra ett nytt försök att rymma in i höladan. Men vi blev bättre båda två =)


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0