10-09-27

Vilken härlig helg som har varit. Vi åkte upp till stugan redan vid lunch på fredag, innan vi ens har lämnat staden fick vi höra att min karl har skjutit sin första älg! Stolt jag är.
Under helgen har jag och Eriks mamma tagit upp potatisen och gjort höst. Och Gubbarna har varit i skogen.
Sen tog vi hand om allt kött i går innan vi åkte hem och OJ vad mycket det blev! Mums!
Så nu moromor, är jag en riktig bondaflicka.  

Jag har även lyckats dra på mig en förkylning under helgen och idag är jag hemma från skolan. Men jag har varken tid eller lust med att bli sjuk nu. Hela morgonen har jag försökt få Erik att gå med på att skicka mig till skolan för att sen på kvällen åka till stallet och rida. Men nee.. Jag förstår han eftersom jag hostar och är hur sjuk som helst, men jag vill ju rida!! Hela helgen har jag bara längtat till stallet. Och nu kan jag inte för att jag är sjuk!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0